Informācija biļešu pircējiem, kuri pēc pirkuma apmaksas internetā nav saņēmuši biļetes — XXVI Vispārējie latviešu Dziesmu un XVI Deju svētki

Informācija biļešu pircējiem, kuri pēc pirkuma apmaksas internetā nav saņēmuši biļetes

2018. gada 4. marts

XXVI Vispārējie latviešu Dziesmu un XVI Deju svētku rīkotāji saņem biļešu pircēju sūdzības par to, ka, veicot pirkumu interneta veikalā, ir noņemta nauda no bankas konta, bet biļetes nav atnākušas e-pastā un nav atrodamas pircēja profilā "Biļešu Paradīzes" sadaļā "Jūsu izdarītie pirkumi".

Aicinām visus biļešu pircējus, kam ir šādas sūdzības, sazināties ar biļešu tirdzniecības pakalpojuma sniedzēju SIA “Biļešu Paradīze”, rakstot e-pastu uz Lūdzu, ieslēdziet Javascriptu, lai redzētu e-pasta adresi! . Vēstulē svarīgi norādīt pircēja vārdu, uzvārdu un pirkuma rēķina numuru vai bankas maksājuma uzdevuma izdruku.

 Latvijas Nacionālā kultūras centra izsludinātajā iepirkumā "XXVI Vispārējo latviešu Dziesmu un XVI Deju svētku biļešu tirdzniecības un biļešu elektroniskās kontroles nodrošināšanas pakalpojums" par saimnieciski izdevīgāko piedāvājumu tika tika atzīts  SIA "Biļešu paradīze" piedāvājums. Iepirkumam par svētku biļešu tirdzniecību bija pieteikušies trīs pretendenti.