Tas tiešām ir noticis – Latvijas tauta ir sanākusi kopā un vienreiz par visām reizēm sadziedājusies par visu laiku vispārāko “Virssieriņu”. Proti, par godu “XXVII Vispārējiem latviešu Dziesmu un XVII Deju svētkiem” kampaņas “Saliec Virssieriņu” ietvaros par patērētāju absolūto favorītu ir kļuvis šādu unikālu garšu salikuma “Kārums” – plombīra garšas biezpiena sieriņš ar magoņu sēkliņām un šokolādes glazūru.
Būdams Svētku atbalstītājs un saskaņā ar iniciatīvas “Saliec Virssieriņu” solījumu, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” ir jau uzsācis jaunā “Virssieriņa” izstrādes procesu. Tas ilgs divus mēnešis – aprīlī un maijā, uzņēmuma “Svaigo piena produktu izcilības centra” meistariem rūpīgi slīpējot cilvēku izvēlētās biezpiena sieriņa garšu kombinācijas recepti un vizuālo identitāti.
“Paldies ikvienam kārumniekam, Svētku dalībniekam, brīvprātīgajam un līdzjutējam, kurš atsaucās mūsu aicinājumam un veltīja laiku, veidojot savu ideālo “Kārums” sieriņu. Lai gan no piedāvātajām glazūru, biezpiena masu un garšu piedevu variācijām bija iespējams izveidot 175 unikālas kombinācijas, tomēr ātri vien kļuva skaidrs, ka ir vien dažas, kas patīk daudziem, un tikai viena, kas saņēmusi visaktīvāko atbalstu – plombīra garšas biezpiena sieriņš ar magonēm un šokolādes glazūru. Jau jūnijā šis jaunais “Kārums Virssieriņš” nonāks veikalu plauktos, kļūstot par īpašo “Food Union” veltījumu Latvijas tautai, svinot “XXVII Vispārējos latviešu Dziesmu un XVII Deju svētkus,” stāsta Ilva Veidemane, “Food Union” piena produktu zīmolu vadītāja.
Kopumā iniciatīvā “Saliec Virssieriņu” piedalījušies vairāk nekā 30 tūkstoši dalībnieki, pārstāvot ne tikai visu Latviju, bet arī ārvalstis, kur dzīvo latvieši. Viņi no mājas lapā www.virssierins.lv piedāvātajām garšu izvēlēm – 12 biezpiena garšas, 16 papildu piedevas un 3 garšu glazūras, kopskaitā radījuši 173 unikālas garšu kombinācijas. Trīs populārākās no tām – plombīra garšas biezpiena sieriņš ar magonēm šokolādes glazūrā, vārītā iebiezinātā piena biezpiena sieriņš ar iebiezinātā piena pildījumu karameļu glazūrā un rudzu rīvmaizes sieriņš ar dzērvenēm un brūklenēm – vadībā izvirzījās jau iniciatīvas sākumā. Sīva cīņa par “Virssieriņa” titulu turpinājās līdz pat pēdējai balsošanas dienai, 3. aprīlim, kad vadībā ar teju divreiz vairāk balsu nekā tuvākajam sekotājam izrāvās plombīra garšas biezpiena sieriņš “Kārums” ar magonēm šokolādes glazūrā.
Kā iepriekš ziņots, “Food Union” ir arī apņēmies visu Svētku ietvaros rūpēsies par to dalībnieku ēdināšanu, kuri būs ieradušies no Latvijas reģioniem un mitināsies skolās. Tamdēļ ikviens Svētku dalībnieks - dziedātājs un horeogrāfs, korists un diriģents, kurš jūnijā un jūlijā būs ieradies Rīga, lai piedalītos ģenerālmēģinājumos un koncertos, varēs baudīt daudzveidīgu klāstu ar svaigajiem piena produktiem.
Par “Food Union”:
Food Union ir lielākais piena pārstrādes uzņēmums Latvijā, kā arī vadošais saldējuma ražotājs Baltijas valstīs. Food Union grupa Eiropā apvieno divus lielākos piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmumus Latvijā – “Rīgas piena kombināts”, un “Valmieras piens”, kā arī distribūcijas uzņēmumu “Premia”, lielāko saldējuma ražotāju un piegādātāju Igaunijā un Lietuvā ar vienādu nosaukumu - “Premia”, lielāko saldējuma ražotāju Dānijā “Premier Is” un saldējuma izplatītāju “Hjem Is”, saldējuma ražotāju Norvēģijā “Isbjørn Is” un saldējuma izplatītāju “Den Norske Isbilen”, un saldējuma ražotāju Rumānijā “Alpin57Lux”. 2018.gadā Food Union atvēra divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā. 2021. gadā “Food Union” grupa Eiropā sasniedza EUR 291 miljonu apgrozījumu. “Food Union” grupā nodarbināti vairāk nekā 2500 cilvēku.